WONDERWALL

x kan dra åt helvete.
x2 kan du berätta vad fan som är fel?

(x är inte min.)

den här helgen har varit jävligt blandad.
i fredags kommer jag fan inte ihåg vad jag gjorde. sov?
i lördags kom kregert hit redan vid 10, vi gick promenad. lagade mat. sen skulle vi itll ann's fest. vi drog dit. vi var festen :) fick göra introt till att sjunga roger pontare på singstar! hej att alla blev chockade eller?
efter några timmar där, drog vi hem till mig.
drack ännu mer och rökte vattenpipa. (SOM JAG HAR LÄNGTAT EFTER DET!)
bad tommy gå ut på balkongen. de gjorde han. men typ ingen annan vågade.
efter lite prat och en gubbe som skrikit på att vi ska va tysta så gick v ner dit.
det var en riktigt kul kväll!
tack sofia! ♥ du är bäst.

söndagen blev väl mindre rolig.
först vaknde vi, kollade på n ågot experimentsprogram.
efter det så öppnade vi mina fönster och solade i min lägenhet. hej va det tog och brände eller? :)) nice som fan var det iaf!
sen blev de promenad. som slutade minddre bra. fega jävla hora! usch!
jag finns alltid på din sida sofia! förstår inte att någon kan sjunka så jävla lågt!

idag ska jag träffa henne igen. min älskling. min särbo ♥. vi ska nog gå till ingelsta. för vädret kan man ju inte klaga på! :)
innan de, vid 3, så ska jag måla om naglarna hos Anneli på SWEA salongen.

känns konstigt att inte jobba idag. känns nästan lite jobbigt. :(






Kommentarer
Postat av: Kregert

jag är sååå glad över att jag har dig på min sida <3 vet inte alls vad jag skulle göra utan dig <3

2010-04-12 @ 13:26:26
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0