ensamhäng

eftersom jessica nu har köpt en finbil så är ju jag inte lite sugen själv! sitter faktiskt och kollar runt på blocket. (jag vet att jag inte kan köpa en nu, men man får väl drömma?), min skitbil går ju inte ens att köra. den bara står ju och tar plats... suck! någon som har en kärra att låna ut så jag kan få bort den till skroten? isåfall, RING MIG! (:

idag har jag jobbat. hann med att sola lite över lunchen, bredde ut mig på några pallar som stod  på baksidan där vi brukar sitta. de va typ, upp med tshirt och linnet, ner lite med brallorna (ville ju få brännan så långt ner som möjligt, haha).
måste sett dum i huvudet ut när jag låg där. folket tror ju redan att jag har något fel pga mitt flummande. hm.
eva tyckte iaf att jag fick lite färg under dom 20 minuterna.


ikväll görj ag inte ett piss. har ätit löviff och tzatsiki. mums.
så tyävrr kan jag inte träffa någon ikväll. så de blir ensamhäng!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad jag älskar när folk är "avundsjuka" ;D hihi du o ja i sommar på roadtrip kanske? ;D

2010-04-16 @ 01:07:48
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0