1110

jag vet att jag uppdaterar väldigt dåligt nu. men känner man att man inte mår så bra ELLER inte har någon lust ELLER om man inte har något att skriva om så blir det lätt så..

har typ inte gjort ett piss i veckan.
träffat sara
träffat fia
haft bröllopsmöte
spelat sims3
kollat på OC & vänner

ja det är väl det!
möhippa va jag på förra lördagen också ja..

ikväll blir det iaf rixfm (i guess).
men innan de ska jag jobba mellan 15-18.. äcklig tid. men det är ju pengar!

nu blire sims och OC!

Kommentarer
Postat av: NattaK

Ahhhhh Sims3 :)

Jag är helt inne på det också, man blir ju helt fast.



Snart vänder livet Em, man får inte ge upp.



Kram N

2010-08-20 @ 12:26:20
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0