2350

nästan precis hemkommen.
har varit ute och svängt runt lite.


igår va de hejdåfika kan man väl kalla det, tessan åkte ju hem till malmoe idag. så tessan, jag, kregert & sara träffades på fräcka och fikade och pratade lite skit :) alltid lika mysigt!

kom hem idag lite efter 13 ungefär..
satte mig och kollade på satc2 som jag int ehann se klart igår, men hann ju inte se klart den idag heller (såg väl ungefär 20 minuter, haha)

jag har fått en ny granne under mig, tror det är en gammal människa som ska flytta in. jag gillart inte. kan inte lägenheten stå tomt ett tag!? jag menar, snart får jag (antagligen) hit värstingstora högtalarna och lp-spelare + förstärkare. mina grannar kommer hata mig FOR REAL! mouhaha.


nä, nu ska jag se klart på satc2 och lägga mig i sängen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0