6

igår vaknade jag med ett öga som var nästan igensvullet,
första tanken var
JAG MÅSTE SJUKANMÄLA MIG (ville ju inte visa mig sådär...?)
men vafan, jag need the money!
så gick till jobbet och skämdes ihjäl för mitt fula öga :(
hela ögonlocket var uppsvullet..
antagligen min eyeliner som är boven. har känt att det svidit lite när jag tagit på det. köpte en ny för den andra va slut. precis samma som jag hade innan.

jaja. den dagen gick långsamt. självklart.

idag är de bättre, men hela ögonlocket är typ en skorpa? eller nu vet, uttorkad liksom. döskumt. jag vill pilla bort! usch :(



jobbat idag.
och strax kommer älskling hit.
whuhu! henne har jag saknat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0