du betyder ingenting

igår var jag på personalmiddag med BR på manesa. mysigt! och jävligt gott!
vid halv 23 var jag på väg hem igen. va så sjukt trött!
satte mig hemma, sen kom jessica förbi och plockade upp mig :) träffade henne en stund också :))

idag ha rjag vaknat flera gånger hur tidigt som helst. sista gången vaknade jag vill 11. då gick jag upp. började plocka lite. la mig sen ner i soffan, somnade till halv 2. kollade lite på family guy racet som va på, somnade igen.  vaknade efter 17 (17.40). yeah, bra dag emelie. hur fan kan jag sova så mycket?

nu har jag precis diskat, så nu finns ingen disk. sen stoppade jag in två potatisar i ugnen också. har skagenröra kvar sen jag och ekis gjorde bakad potatis. MUMS.


Kommentarer
Postat av: DESIGN BY EKBERG

men ojj är inte den gammal nu ? .. varför börjar du tröttna .. jag ska försöka kolla lite privata fastigheter o skriva upp numren,.. vi får ses någon dag i slutet av veckan?

2010-08-01 @ 20:50:07
URL: http://designbyekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0