nu jävlar

supersugen är på torsdag kl 21 på 6an. wuhu


i lördag skulle de ju va "fest". vi hamnade hos min granne istället. många kända ansikten från förr, haha! ja vad säger man? utgång på hugo blev det efter de.

igår kom elin från södertälje hit! hämtade upp henne på stationen, gick hem till mig. pratade massor, spontan bio (vampyrer sugen, den SÖG). idag vaknade vi sent, spelat tvspel hela dagen. hon drog sen med tåget hem vid halv 20.



mötte då upp kregert för en promenad runt strömmen. shit va kallt det är ute nu och MÖRKT så åt helvete.
kom hem. drack min sista shake för dagen.
ja, jag har börjat. så nu jävlar ska de hända grejer! men fan va sugen jag är på mat! det är helt sjukt!


i morgon ska jag jobba på df igen. vill verkligen inte egentligen, men säger ju inte nej till jobb...
i helgen blir det karlstad också. känns skönt att få komma bort lite och hälsa på släkten, hände rju inte alls för ofta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0