patetisk...

tänkte skriva något för personligt.. men jag ångrade mig... kanske inte så bra att skriva för mycket här...







den här dagen är skit. allt går skit.
har ringt upp till facket igen för jag hade inte fått mina avanmälningspapper.. nähe, då såg hon inte ens att jag ringt och bett om dom (det var för 3 veckor sen nu). jävla fittor!!!! sen ringer hon upp efter jag lagt på och säger att jag inte har betalat mina räkningar sen i april-maj? så igår gick datumet för att ajg skulle bli utslängd.. FÖR I HELVETE?! vad är det här? det har jag visst gjort! så har ringt till vanliga akassan och frågat vad fan som händer? har betalat 700+ i månaden till dom i flera månader nu för dom gjort fel tidigare i år med mina räkningar. tog ett jävla tag för henne att kolla upp allt. så hon fick ringa upp mig.
efter att hon kollat upp det så erkar det stämma. men fan för dom att skrämma livet ur mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0