en vecka i bilder

jobbat idag igen.
efter jobbet mötte jag upp särbo, åkte hem till mig och kollade på tv + lagade mat, eller jag lagade mat och hon kollade på tv :p
i morgon bär det av till södertälje, och vi får hålla tummarna på att det inte är några förseningar osv!




dålig bild på ena bandet som spelade i lördags.. var man full så var man..


gissa bilmodell?

mitt pris som jag vann i guitar hero tävlingen! hell yeah!

min mat idag på jobbet, kostade bannemig 49 spänn! sjukt dyrt och så va de inte ens en gurka eller tomat i mackan.. jag blev ju grymt besviken....


Kommentarer
Postat av: Jeckiii

Volvo s70 här med snöombyggd till en toksänkt V70 Hahahaha ;D

2010-12-04 @ 02:54:29
Postat av: fia

vad ska du göra i södertälje? :)

2010-12-04 @ 11:09:40
URL: http://sofiaandersson5.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0