OSKULD

min nya granne är övertrevlig mot mig. men det är bäst för henne att hon är trevlig än att hon var en surpuppa som dom andra som bodde där innan henne.

idag har jag träffat mina brudar, gått på stan i flera timmar, käkat gott och varit på bio med tessan. 3D bio! vi skulle ha sett harry potter, men när man är dum och tror att efter den har gått 1 månad och inte bokar biljetter för man tror att ingen vill se dne längre så har man ju fel. vi skulle få två platser som inte ens var brevid varandra om vi skulle se den, det funkar ju inte!
så vi bestämde oss för att se narnia. när tjurtanten som vi betalade till sa att "glasögonen får ni när ni går in sen", så fattade vi att de va 3D. jahaja, då har man testat på det och jag säger bara, NO MORE. hej sjukt jobbigt att behöva koncentrera sig så mycket. usch.
annars var filmen bra! :)

fick med mig lite annat hem idag, ett till par skor, en till skjorta, trosor och lite annat roligt :)¨
nu måste jag verkligen städa undan här inne. påsar och kartonger överallt. men jag oooorkar inte!

kregert tog sina första hål i öronen idag också :) hon fick de i julklapp av mig. såhär gick det! hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0