TISDAG

idag blev de en sväng till linköping.
träffade mitt gull sofia.
shoppade upp för mycket pengar.
kom hem med 2 nya skor, ett par kängor och ett par döfina andra. en tröja, skjorta, leggings, strumpbyxor.
så nu måste jag leva fattigt till nästa lön. buhu.

har precis nyss camat och pratat med min särbo via cam och mic! haha.

har fått en till ny granne häruppe på mindre än 1 vecka. eller jag menar alltså att båda mina grannar häruppe på min våning är nya. usch.
hon som flyttade in idag stör jag mig på redan. hon plingade på förut, klockan var över 21, hon frågade om jag hade någon pall som hon kunde få låna. men icke, hade ju bara höga barstolar.
sen nu för ca 10 minuter sen så stod hon och rev eller nåtpå hennes vägg mot min lägenhet. hur mycket osm helst? vafan? sluta rispa mot väggen!!! klockan är mycket!


i morgon ska vi träffas hela gänget, kregert, tessan och fia :)
stan, och sen bio på kvällen! de gillar vi!


PUSS



Kommentarer
Postat av: kregert

vi gillart!

2010-12-29 @ 11:12:46
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0