JULAFTON

nu var det länge sen jag skrev.
har väl knaske inte hänt så jättemycket på sistonde.

jobbade hela veckan innan jul.
i torsdagskväll efter jag slutade vid 20 så åkte jag, min bror och halvbror till karlstad.
resten av pappafamiljen hade redan åkt upp tidigare samma dag.
kom väl upp runt 00,30.
dagen efter, julafton, åkte vi först upp till margareta. farfars syster. fikade julfika osv.
sen åkte jag och bror hem. skulle hälsa på mormor,  hon var inte hemma. åker upp över bron.ser att det är lite svart rök i luften.
tanken var ungefär, nu håller dom väl på att elda borta på kul. (kul heter huset/området).
eftersom att farmor och resten av the gang inte hade kommit tillbaks från stan än så tänkte vi att, vi åker bort och kollar, för att slippa stå ute i kylan.
familjen på kul's hus ligger ca 200 m från farmors hus, mitt ute i riktiga landet.
kommer dit, då står halva huset i brand! jag får panik, öppnar dörren till bilen och springer ut. min bror skriker på mig att inte gå närmare. fick sån panik så jag ville springa in ochkolla ifall de va någon i huset. men de va försent för det.
bror ringer pappa, jag skriker att de brinner i bakgrunden.
pappa ringer brandkåren. och kommer springandes till oss.
brandkåren kom. men de va försent för att släcka huset, de hade brunnit för länge...så dom lät dfe brinna ner till grund.
bild nr 4 är dagen efter...








min bror är bara lite dum i huvudet :)




godnatt!

Kommentarer
Postat av: EliiiiN

Faen va creapy :o

2010-12-27 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0