SÖDERTÄLJE & KINECT

i helgen hälsade jag på mitt gull i södertälje, elin. hon va bjuden på bröllopsfest och jag blev hennes dejt. kul med nytt folk!
kom upp till henne ca 13, åkte hem till henne och lämnade min packning. drog sedan till pendeln mot stockholm. drog till taj mahal och bytte mitt löshår som jag hade beställt fel. drog in på shock också, sjukt nöjd när vi kom hem därifrån :) sen vare dags att börja fixa sig för kvällen!




efter festen, kom hem vid 3. gjorde äggmackor, satte på sunes sommar. elin somnade nästan direkt och jag pratade i telefon :)
dagen efter, vaknade vid 10 av att hennes telefon ringde ca 8 ggr. somnade sen om igen och vaknade vid 14.  filmmys hela dagen + lite spel.

åkte sen hem, jessica va supergullig och hämtade mig, hon ville också sova hos mig :)
så igår sov vi till 15. ooops. inte okej kanske. men det är okej när man är arbetlös faktiskt.

idag träffade jag särbo, vi gick på stan och handlade lite julklappar. nu har jag bara bror kvar tror jag :) skönt!
sen blev de träning + solning, det behövdes! måste verkligen sola järnet nu för jag vill inte va blek!
ikväll kom jessica hit, hon ska sova hon ska sova hos mig inatt igen. 3dje dagen irad! haha



köpte mig ett xbox360 igår btw. så nu kan jag äntligen spela på mitt guitar hero som jag vann!
btw så köpte jag det paketet där de ingick ett KINECT också! så jävla rolitg! ;D men jobbigt!





nu ska jag och jessica fortsätta att rocka på guitar hero! yeah!





Kommentarer
Postat av: EliiiN

Men va kul, nu måste jag juh komma så vi kan spela :D haha. Tack för helgen söt <3

2010-12-08 @ 12:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0