FIRE WATER BURN

jävla blogg.se som cepar för fullt. det är tur att man har tålamod. hrrmpf. not.

jobbat idag.
inget speciellt som hände.

jessica var gullig och hämtade mig efter jobbet, det blev maxi en snabbis.
sen blev det att räserstäda, för mormor och mamma skulle komma hit. trodde de ju bara var mamma som skulle komma. men icke.
dom har iaf åkt nu för lite mindre än 1 timme sen.
kul med lite familj-sällskap.
man blir ju lite ensam_tjej_88a här ibland.
det tycker jag inte om..

ikväll ska jag ta de lugnt. ska lägga mig och kolla på kogänget snart som jag hittade i min sista flyttkartong med skivor som jag slängde över i en av mina boxar jag köpte på ikea i helgen.

jag vet inte hur jag mår heller.
jag är lite förvirrad i huvudet, vet inte hur någonting ligger till..

bloodhound gang - fire water burn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0