GOLVMOPP

idga har jag varit ute i norsholm.
fixat mina naglar och sedan varit hos mamma i  några timmar.
hon hade en nyhet som gjorde mig glad! <3

ikväll har jag lekt med danny, vi kollade på film (kevin & perry go large). sjuk men rolig! och kollade sedan på fula hundar (trött-dålig-humor).
han trodde inte på mig när jag sa att det fanns en hund som ser ut som en golvmopp, jag visste inte vad rasen hette så sa åt honom att söka på typ "golvmopp hund",
så gjorde han det, jag visade den hrä bilden



han trodde att någon hade mixtrat med den. men IKKE.
ahhahahaha!
har haft så kul ikväll :) tack!


nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på morgondagen.

för då kommer han hit.


Kommentarer
Postat av: Kregert

Vaddå för nyhet? :O

2010-02-18 @ 10:07:27
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0