KAFFEFILTER

efter kl 4 idag har jag haft annat att tänka på (nästan iaf) än på jobbet.
kregert och jag drog ut till först maxi för att köpa hårfärg, men vi hamnade istället på willys.
så ikväll har jag slingat hennes hår två gånger! vi har också ätit pasta med tonfisksröra. mums.
dagen blev lite roligare av tessans sms

Tessan
11 feb 2010 18:17

Om det går att muntra upp dig dig lite så ska jag ge det ett försök.
Jag är på stan och mina byxor har spruckit.. Där fram!!

Jag trodde jag skulle dö lite av garv där. hahaha. tack bejbi!

Kom att tänka på förut också, pernilla på jobbet berättade en gång om att dom inte hade haft varken toapapper eller hushållspapper på 2 dagar. dom hade då tagit KAFFEFILTER och torkat sig med! hahha, hur sjukt är inte det? hion sa att det hade dom gjort när hon var liten också ifall dom hade glömt att handlat!

Kommentarer
Postat av: tessan

hahaa kaffefiltret var sjukt!

2010-02-12 @ 09:51:53
URL: http://omtes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0