kukhorahelvete

jag är så jävla arg. jag är så jävla besviken och ledsen. jag vill slå någon, jag vill slå både honom och henne. jag vill skälla ut dig. jag vill säga precis vad jag känner till dig. men när jag ringde och frågar vafan det är som händer, och du bara lägger på. HUR KAN NÅGON SJUNKA SÅ JÄVLA LÅGT? de finns så jävla många falska människor som är så jävla bra på att lura folk! jävla hora. kan ju inte sluta tänka på dig. jag hatar facebook. jag hatar snok. men helvete alltså. lite ärlighet när jag ändå ringer och frågar dig. du ljuger för mig. du VÅGAR inte säga sanningen. så jävla feg!

jag är ledsen på riktigt. hela jag skakade förut när jag fick reda på sanningen.
varför är det så?

Kommentarer
Postat av: Ida

usch gumman jag vet inte vad som har hänt men det låter inte kul! :( hoppas du mår bättre snart! Jag antar att det handlar om någon idiot som inte är värd dej på något vis! Jag hade iaf jättetrevligt igår så tack för det :p vi måste ses snart igen tycker jag. PUSS O KRAAM

2010-02-21 @ 12:47:05
URL: http://idaviolakarlsson.blogg.se/
Postat av: Madelen

Emelie, ge inte bort energi till folk som inte förtjänar den. Tack för en trevlig lördagskväll! :)

Dina produkter har kommit nu.

Ringer dig!

Kram

2010-02-23 @ 15:48:18
URL: http://maadelen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0