LÖRDAG+SÖNDAG

igår var det en bra dag.
hängde med danny, putte och hans tjej ut till krokek. lämnade dom.
dom åkte dannys 740 och jag dannys 850.
vi åkte sen till franssons garage. lämnade 740 där.
sen skulle vi till soptippen, slänga massa skit.
efter det så skulle vi gräva fram en annan 850 som stod in på en mack.
där skottaren skulle ha kört bakom den så han inte skulle kommit fram. framför mig såg jag då en liten snöhög som de är här i stanbakom bilarna.
men jag skojar inte om jag säger att den va 2-3 meter hög och 5 meter bred. BAKOM DEN. runt den var de hur mycket mer snö som helst. den hade nämligen stått där sen innan snön hade kommit. SKITKUL. men de va ju kul att få se lite gräs igen.
hej 4 spadar och börja skotta.

de tog oss ungefär 2 timmar att få ut den, sen bkev de hem igen för dannys och min del.

igårkväll kom älskling hit. kregert. vi åkte till maxi de första vi gjorde, köpte massa svullsaker.
lagade egengjorda hamburgare. gott! åt sen godis chips, ostbågar chockladpudding. mums!

nejn u kommer hon snart hit igen! och ajg ska hinna duscha.

puss och snusk



Kommentarer
Postat av: Kregert

OCH JAG ÄLSKAR DIG <3

2010-02-28 @ 18:38:56
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0