PUSS OCH GODNATT.

nu har jag varit barnvakt sen ungefär 18. kom hem för kanske en kvart sen.
skulle varit fyllechaffis åt danny, putte och henke senare. men dom ringde precis när jag var utanför lägenheten, som var vid 0124. SKÖNT! jag som  var så jävla trött. så snacka om timing!
så hämtade dom direkt efter, lånade såklart dannys bil då, eftersom min egna inte är körbar.


har snott med mig lite filmer på min externa hårddisk hemifrån av tobbe och koffe nu också. lite serier också, så nu ska jag lägga mig och kolla på nåt.

i morgon ska danny och jag gå ner i källaren och se om vi kan hitta ett varsitt förråd. (vågar ju inte gå ner själv och leta, och jessica vågar ju inte heller följa med :p haha)
saknar dig gumman ♥

idag har kregert och jag var hur duktiga som helst förresten, vi har tränat! värstingpasset dessutom. trodde jag skulle dö. det liksom rann svett om mig, överallt. men mest i ansiktet, det kändes rätt äckligt. rann om kregert också. så hej vilket pass! det vill jag gå på igen!
vi hann med att sola också + att gå till medicincentrumet. för att kolla broskknölen sdom gör ont så in i helvete, förhoppningsvis får jag ta bort den! men bra att den tiden hamnade på samma dag, 20 min efter jag ska vara hos tandläkaren. bra jobbat! så måste omboka besöket hos doktorn till en senare tid.
men tack för idag gumman! ♥

nej. dags att lägga sig va det.

puss och tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Kregert

tack själv snygging <3

2010-02-27 @ 20:52:18
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: Jessica

miss ya to <3

2010-02-28 @ 01:24:48
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0