RUDE BOY

nu har jag proppat i mig dålig mat idag IGEN. jag måste sluta med den vanan. usch!
sitter och kollar på super size me! men ska nog byta kanal. mår ännu värre av att kolla på det.
ikväll blev de lugnt.
ska lägga mig i sängen strax och glo på film, blir nog sex drive!



fick en komplimang av ja, vad är han, ett gammal ragg? som skaffat sig flickvän men ändå vill ha mig kvar? jävla pojkar.

---- säger (13:42):
du var ju jävligt bra på att knulla iaf..

tacktack! (men du är inte den enda som sagt det. heheh)



PUSSYPOWER!


Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej, 2 nya bloggtävlingar att vinna iphone 3gs 16gb vit och 10 presentkort 500kr hos kicks. snälla besök min sida och delta helt gratis. <3<3<3

2010-02-04 @ 00:57:24
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0