the botten is nådd

sitter och sjunger till the botten is nådd med timbuktu. lite svårt att skriva till nrä man bara vill sjunga med!
det är en av mina favoriutlåtar., köpte hans skiva precis då när den kom ut. precis då när folk bröjade känna till honom. lyssnade på honom i min cd-freestyle som jag hade då. det var bra dagar. mhm. såna dagar vill jag ha igen.

ikväll står det bowling på schemat. jag, danny, fransson, hallgren, borgsjö, jessica, jens,  jens brud (kommer aldrig ihåg vad hon heter, linda tor jag men), adam, putte, puttes brud (erika?) jerry?. ja, vi blir några stycken iaf!
kommer nog bli jävligt kul.

och i morgon hoppas jag på att kregert, alkehed och vilka de nu va ska gå på bio. FARSAN. mhm. verkar som en jävligt bra film!


puss.

Kommentarer
Postat av: tessan

Det är en bra historia att berätta för barnbarnen.. " en gång i tiden fanns det något som hette cd-freestyle"

2010-02-13 @ 12:24:02
URL: http://omtes.devote.se
Postat av: Kregert

Farsan farsan farsan! Syns senare goding <3

2010-02-13 @ 13:08:02
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0