emelie har...

URINVÄGSINFEKTION! SKITKUL.
nu har jag iaf fått receptet på min medicin.
hoppas att jag blir av med skiten direkt. har gått med det sen i torsdags/fredags.

idag har jag jobbat, tagit halvt hand om en praktikant. så har varit lite emelie tha boss idag.
ska snart hemhem till pappa, där anneli ska fixa naglarna.
henke slog nämligen sönder en på mig igår, kan inte ens nudda fingret, så ont gör det. nagelen under gick nog av i mitten också. rakt över. aj.
idag på jobbet slog jag sönder en annan nagel, alltså, dom gick aldrig av. utan dom sitter kvar för det blir "som" avslaget fast den aldrig lämnar fingret. en stor spricka och ont gjorde de som fan. ville ställa mig och skrika ut mina favoritsvordomar, som. jävla balle. hora.

så snart kommer farsan hit, vi ska till media markt rförst. sen hemhem. hoppas jag hinner med lite wii också ;) haha!

fet lön fick jag den här månaden! iaf minst 3000 mer än vad jag burkar få. så jävla skönt!
emelie är happy.


Kommentarer
Postat av: Kregert

snyggo!

2010-01-26 @ 18:41:06
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0