i cant hold my juice

Just nu:
Mickey Avalon - Fuckin em all


igår var det en bra dag.
på kvällen så åkte vi cab genom stan. jag och emil + jessica och henke. vi fick några blickar ;)
men jag vill göra igen!
sen åkte vi hem till emil. jessica och jag fick ceperyck och garvade åt allt. jag tjöt som aldrig förr!, i slutet visste jag inte ens om jag skrattade eller grät.

idag vaknade jag av att kregert ringde! DU ÄR ÄNTLIGEN HEMMA FRÅN THAILAND! :D PUSS!


kolla vid 2.20 ungefär, HAHA.
"Nu jävlar, nu kommer det en snabb bil här!
Snabb bil, inte så snabb kille!"

det var nästan dagens igår alltså! hahaha


Kommentarer
Postat av: Kregert

ja äntligen hemma! hoppas vi hinner ses snart med bara <3

2010-01-23 @ 19:11:56
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0