resumé av -09

ÅRET
Hur har året varit för dig? - Inget speciellt år
Bättre än förra året?  - Vet faktiskt inte
Någonting du aldrig kommer glömma ? - Hm, nja. inte riktigt 
Har du flyttat under året? - ja
Har du hittat en ny låt som du älskar? - inte en. fler
Isåfall vilken? -

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit under året ? - den har nog varit som alla andra år,  ingen kärlek till någon speciell
Har du varit kär? - Nej
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - ;)

SORG & HÄMND
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej.
Har  någon i din släkt avlidit? - ja
Har du slagit någon med knytnäven? - Nej, men jag skulle vilja!
Varit i slagsmål? - Nej

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja
Isåfall vad? - Inget som behöver nämnas här
Har du skämt ut dig? - det tror jag säkert att jag har. ett antal gånger
Har du ljugit för en vän? - Det kan jag ha.
Har du blivit tagen av polisen?  - Nästan
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Det var X antal år sedan jag tog studenten, så ingen
Har någon varit elak mot dig i skolan? - ...
Hatar du något/någon på din skola? - ...
Har du gjort något framsteg? - ...
Haft alla rätt på ett prov? - ...

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat någon vän? - Ja, det med. Men mina riktiga vänner finns alltid kvar!
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej
Har du ljugit för en bästavän? - Nej

Kommentarer
Postat av: Ida

Du får ursäkta om jag säger det här men vem var det som ställde upp med renoveringen av hela din lägenhet när ingen annan hade tid eller lust att hjälpa dej? Jag gjorde så mkt jag kunde för att hjälpa dej att komma iordning så fort som möjligt... Jag är inte arg eller något sådant så missuppfatta mig inte nu emelie, jag tycker bara att det är synd att våran vänskap skulle falla på att du inte kunde ta lite kritik från mej, gällande att höra av sig lite oftare och inte bara glömma bort mig. Men enligt dej så hade ju jag med varit lite dålig på det med, så jag kan väl inte göra annat än att be om ursäkt för det. Känns inte bra om du går och är arg på mig, jag ville ju bara att du skulle ägna lite mer tid åt mig med ibland men det blev ju inte bättre för att jag sa det... Hoppas att du har haft en bra Jul och nyår! Kram

2010-01-04 @ 12:20:53
URL: http://idaviolakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0