5 minuter blogg

nyss hemkommen från maxi och kom att tänka på. shit, jag har en blogg jag inte har uppdaterat på några dagar. verkar ju inte som att någon har klagat heller men.
hängde med kregert och handla mat. jag kna verkligen itne storhandla, köper det jag behöver för tillfället. tar grej för grej. dessutom så glömde jag alla bonuscheckar osv hemma.
note to selt, lägg ner skiten i väskan!

har väl inte hänt så mycket under dom här dagarna, jobbar på. ska jobba nästa vecka också. sen har jobbet stängt i 3 veckor. kanske skulle jobba dom två första veckorna efter det. OM några grejer har kommit som vi beställt (så jag har något att göra).

i morgon är de personalfest. jag som hade ställt in mig på att de va onsdag idag och att jag skulle fixa med allt i morgon.
bra att jag tog upp att de va pfest, för jag måste packa min väska! ska antagligen åka iväg direkt efter jobbet till dit vi ska. snacka om packåsna jag kommer vara. folk lär ju tro att jag är dum i huvudet.. men ska man duscha så ska man..

min nya piercing syns inte, kommer inte göra de på några veckor heller. typ 3 kanske för att vara exakt, beror på hur den läker :) ska dit om 1,5 vecka och se hur de går. det går inte en sekund utan att jag känner att jag har den. rätt roligt.


(förlåt för den äckliga bilden älskling)

Kommentarer
Postat av: Kregert

vet e fan om du är förlåten ;)



men oj vad "mörkt" hår jag hade eller? :O

2010-07-01 @ 21:41:43
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: Jeckiii

50 spänn på att den sitter i tugnan :P

2010-07-02 @ 13:17:04
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Jeckiii

tungan*

2010-07-02 @ 13:17:18
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0