det blir ju aldrig som man tänkt sig

igår skulle jag och särbo bara svänga förbi en fest i skarphagen.
men sofia var väldigt lättövertalad med att hon också skulle dricka på kvällen :) haha

kommer dit, då är han kregert känner inte ens där! haha, dom andras min när vi kom var väl typ oslagbara. typ, vilka fan är de där?
vi klarade oss rätt bra ändå tills han dök upp :)

vi tröttnade sen och drog vidare till oxelbergen och träffade ogge, anden och några andra.
blev taxi ner till hugo, där vi sen spenderade resten av kvällen.
men jag hade sjukt kul! :D
så tack för igår älskling!


Kommentarer
Postat av: Kregert

hahaha! tack själv för att du ville följa med på "spontan" festen där du inte kände nån! sånt gillar jag! :)

ja det blev en lyckad kväll ändå <3

2010-07-29 @ 21:09:36
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0