fin dag!

nästan, inte, nyss hemkommen från uteifrån.
har haft en bra halvdag med jessica, henke och adam.
vi har varit i sörping och käkat glass, spelat minigolf vid himpa, käkat på restaurang i lindö, gått vid hamnen vid båtarna, lirat beachvolly i folkparken inatt. sandigt, svårt att se bollen och kladdigt. men kul!
tack för idag!

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på how i met your mother tror jag.

bye

ps
laddar också upp bilder på fujidirekt som kregert. men hej de är 59 bilder kvar och de har gått en kvart? måste sätta klockan så inte mitt internet lägger av om ajg sover tills i morgon. då måste jga säkert göra om allt. de vore inte så bra!
ds

Kommentarer
Postat av: Kregert

ja hallå, tog knakse 2 tim för mig. kul.

2010-07-21 @ 22:43:55
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0