m

lekt med fia idag, vaknade vid 11, en halv minut innan fia ringde och sa att hon var utanför! haha.
åkte sen runt lite i ingesta. sen hem. sen bort till hc och glo lite där, där vi även mötte tessan!
blev en snabbis och sen hem för allihop.
så nu sitter jag här,
väntar på krgert ska ringa en signal så jag kan spinga ner och sen hänga med till maxi igen, tänkte vara lite sällis med tanke på att vi har inte träffat varandra på sjukt länge?`


jag vet att det blev världens dåligaste/tråkigaste inlägg. men wtf. skit samma!


puss herå




Kommentarer
Postat av: Kregert

va fan? fler bilder jag inte har väl? eller? :O

2010-07-27 @ 22:17:48
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0