throw it on me

dålig uppdatering, i know. men jag har inte ritkigt orkat. har inte hängt så mycket hemma heller.
i helgen vare munken in the park både fredag och lördag. i lördags drog vi vidare till trägårn, därifrån gick vi. emelie var ganska full redan då. :$ . vi hamnade på hugo. därifrån har jag inte så mycket minne heller. kommer ihåg att jag träffade några människor. annars är de rätt svart. haha! men blåmärken finns de iaf.

i söndags drog jag hemhem till pappsen eftersom whilliam hade fyllt år, så då blev de tacos + tårta.
sön-mån befann jag mig i blacka hos ida. grilla, vin. mums.
igår, tisdag kom sofia hit, vi drog och badade i ågelsjön, hann med lite maxi också.
idag, sofia och ajg drog till maxi igen. fick inte hitta något. blev lite mat med hem ändå.
nu har fia åkt hem. och jag lagar mat.

i morse brände jag mig på plattången, de bara stramade åt i fingret när jag skulle röra på det.
sen klämde jag mig i postlådan också. nästan blå-nagel-klämma-hårt vart det.
jag vet, klantarsel.


känns som jag ska somna när som helst. ska nog ta en liten powernap sen, lovar att jag kommer vakna vid 20-21 och känna att jag inte vill gå upp då heller.
är det okej att lägga sig innan 17?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0