torsdag

igår träffade jag jess efter jobbet. blev glass på halvars, cyklande/skjutsande (mest vinglande/sladdande) :)
idag har jag jobbat, gick direkt upp till stan för att träffa tes. shoppade en plånbok. spetsshorts och en jeansjacka! tack! äntligen! (sofia nu har jag lagt i mina presentkort och bonuscheckar i plånkan som du tyckte jag skulle göra)

i morgon (&lördag) är de munken in the park. khoma spelar kl22. och dom vill jag se!
på lördag så är veronika maggio, moneybrother och timo räisänen på scen.


andreas grega - där va vi förenade (thomas rusiak remix)

Kommentarer
Postat av: Jeckiii

Vilket skit, hörs bara på namnet. Munken in the park. "Lixom Daaah" hehe ;D

2010-07-09 @ 17:37:50
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0