weak


nu idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på... ska ju på personalmiddag sen, börjar nästan vela lite med det. känns som att jag inte har någon lust till nåt alls?
och efter de vet jag inte heller vad som händer....? eller?


inatt kom ogge och hans två kompisar hti. flumma pojkar.
hela kvällen gick väl ut på att få veta va de va för några norrländska pojkar som dom brukar spela på east (inte för att jag lyssnar på det men, you know what i mean!) dom fick nästan dampet här hemma, iaf anden. han va nära på att dö.
dom började skriva på eastfm's sida.. slutade väl såhär. ogge skulle ju låta så jävla klämkäck också. haha!


Du ... nu verkar det som att det jag skrev inte kom med här. Det tycker jag inte om. Vad heter dom där grabbarna från norrland? :)

Andreas Petersson // 00:45 // 7 2010 //

Rapportera

Hörrö! Min polare va, han har lite trouble så att säga. han sitter och klurar på vad dom snubbarna från norrland heter. Han har lite ticks bör jag tillägga så du kan tänka dig vilket problem det blir om vi inte får reda på vad låten heter.

Juicy O // 00:43 // 7 2010 //

Rapportera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0