fall back down

har varit seg på uppdateringar märker jag.
men har haft annat för mig. andra, bättre saker.

i lördags kom sofia hem från karlstad! så de blev att hänga med henne efter att jag varit i norsholm och firat min brors student (igen), fast på mammas sida.
så vi drog hem till mig, fixa oss, ta spånkan bort till kregerts place där tessan också va. käka mat. dricka. ut! vi hamnade på cromwell. många ansikten man kände igen..
vet inte vad jag ska säga om den kvällen. haha! men tessan hade nog roligt ;) (FÖRLÅT, jag var bara tvungen :p)

i söndags va jag och sofia iväg till ingelsta, en heldag. helt sjukt länge.
men jag shoppade lite också.
-två jeansshorts
-en tshirt
var det ngåot mer? känns som så..
i måndags drog vi till stan (jag och sofia, like the old days)
köpte mig lite mer saker.
hem.
sen kom kregert förbi efter hennes jobb. vi färgade mitt hår.
(men nu ska jag försöka måla mitt hår med spritpenna förj ag har en stor brun fläck! haha. hoppas de funkar)

idag ska jag provjobba! håll era tummar och alla andra grejer ni kan hålla i!


Kommentarer
Postat av: Tessan

håller mina tummar supeeeerhårt! (jag vill ju ha dig som granne i sommar!)

2010-06-16 @ 12:32:55
URL: http://omtes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0