GLAD MIDSOMMAR!

att jag redan va uppe för en halvtimmme sen tycker jag blev lite konstigt. iofs gick jag och la mig runt 20 igårkväll så..
menj ag är väl typ lite halvsjuk. att jobba igår va ett jävla helvete, började med att jag vaknade mitt i natten och låg vaken och bara försökte svälja, hade ont som fan. sen försov jag mig. (kom bara dock 10 min försent till jobbet). kommer dit. har sjukt ont i hela kroppen, kändes som att benen skulle vika sig dubbelt,. på et jobb där vi bär tungt och sånt hela tiden är det inte speciellt bra... vilket kjändes piss.
fick någon supertablett från receptionisten som hon köpt sig i turkiet. + en brustablett. blev bättre. nästan lite hyper. men de kändes så väl när den började släppa. ont igen. fick itne fram de jag skulle säga. helvete.

de jag tänkte mest på att de va ju midsommar imorgon (idag)..
träffade tessan efter jobbet. skulle göra en grej. men de fanns ingen där.
sen hem. laga mat. blev övermätt.
följde med tessan till folkparken, friskis, jag pallade inte att va med med tanke på hur jag mådde. la mig på en filt. halvsov under den timmen.
hem. sova.

idag är' jag vaken halv 9. sitter mest och glor nu, tessan är inte vaken för hon svarade inte på mitt sms om att jag skulle komma en timme tidigare. vågar jag ringa? inte än va.. väntar några minuter :p


idag blire antagligen norsholm hos saras syster. inget linköping eller krokek?


dags att äta upp min mjölk med färska jordgubbar och flingor i och sen fortsätta att packa!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Puss, söt bild!

2010-06-25 @ 10:19:23
URL: http://omtes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0