i dont bitch and whine

ha,. inatt hade jag världens konstigaste dröm.
de fanns en tävling någonstans som kregert jag och tessan åkte tåg till.
i tävlingen skulle vi simma under vatten från kant till kant i en stor inomhuspool. och det andra laget skulle försöka ta oss.
men varje gång jag dök ner så krockade jag huvudet i en tjej från andra laget.
det hände flera gånger.
tillslut så tappade jag luften och var nära på dö, så väktarna fick lyfta upp mnig och springa med mig till en ambulans. vi hamnade tillslut i en soffa, och tessan skulle sätta dit en maskeringstejp där det stod HÅR på, över mitt jack i huvudet. (?)
jaja.


nu ska jga strax ta tåget ut till morsan och göra de sista på korten.
(fast jag egentligen vill lägga mig på himpafältet som vanligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0