stekarn

jag har nog blivit lite brun iaf.
men i morogn. då jävlar. HOPPAS att det är sol. då ska jag steka järnet.
ska lägga in lite ny musik i mobilen, göra lite fruktsallad (kanske).


nyss hemkommen från stan.
hängde en stund med linus och henke.
sen drog jag bort till hascheby.
mötte sen upp morsan. kollade på vårruset.
fick picknick med hennes jobbarkompisar.
när vi satt där så fick jag en ros "för ett väl genomfört lopp!"
jaahaja. tackar så mycket! haha. jag som inte ens sprang! men blommor tackar man ju inte nej till direkt! :)

kom hem.
vart fan tog nycklarna vägen (har nyckellås på insidan, där hänger dom alltid. annars vet jag inte vart jag har dom...) letade överallt. i väskan. på alla ytor som fanns. sista stället var i ytterdörrens utsida. där hängde dom.  att jag ens tänkte tanken var väl att de har hänt förut :) haha!


puss på detta!


Kommentarer
Postat av: Elin J

PUSS PÅ DETTA!!! =)

2010-06-04 @ 09:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0