100304

idag vaknade jag sådär jättetidigt igen. fast jag inte behöver? sätter klockan på 10 och jag vaknar ändå runt 8 och är jättepigg!? vadfan är detta?
hade näsblod i morse igen, aknske är dags att ringa min allergidoktor och säga det till honom.?

ska berätta varför jag är så glad också. eller, på bättre humör!
igår, så ringde pappa och sa att jag kunde jobba på hans jobb i 3-4 veckor framöver! :D
men 30 min efter det så ringer dom från bellbox och vill träffa mig igen :D:D:D ännu bättre! så håll gärna alla era tummar och tår för mig!
så det här med karma kanske funkar?

just nu tvättar jag, och sen är det bara att vänta på att kregert slutar, sen blire träning vid 5.




i morgon ska jag jobba!

Kommentarer
Postat av: tessan

Hereeeeguuuud vad spännande! lycka till :D

håller tummarna superhårt!

2010-03-04 @ 11:34:52
URL: http://omtes.devote.se
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna EM!



Kom igen nu du däruppe i himmelen, ge Emelie ett jobb NU!



Kram från Sthlm

2010-03-04 @ 12:07:52
Postat av: Nathis

Så konstigt skrev i mitt namn och bloggadress men det kom visst inte med i mitt inlägg, de va iaf jag som skrev det där ;)

2010-03-04 @ 12:08:58
URL: http://nathaliekarlsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0