150 SPÄNN FÖR ETT NÅLSTICK!?

har hunnit med rätt mycket idag ändå. eller, mycket och mycket vet jag inte. men för att vara emelie!
varit på vårdcentralen iaf, skulle kolla upp knölen på mitt lillfinger.
doktorn trodde de va nåt som man kunde pressa ut genom att trycka ner en nål genom knölen.
jag är nu handikappad i mitt lillfinger, och doktorn hade fel. han tröck ner nåljäveln, gjorde svinont (FICK INGEN BEDÖVNING, usch) sen börjae han trycka och försöka pressa ut något. med utan resultat.
jag blödde som bara fan. det slutade inte.
så hans "lilla" nålstick var så jävla onödigt. och att behöva betala 150 spänn det. usch. jag hade inte gjort om de om jag ens FICK 150 spänn. 
dom ska tydligen skicka en kallelse till mig nu, inom 10-14 dagar. så ska väl operera bort den. hejdå alla mina pengar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0