27/3 -10

käften med dig spotify-reklam. usch!

ikväll sitter jag hemma själv igen. med musik eller vänner-avsnitt.
har precis käkat lövbiff, pomme och emelie-sås. mums. men åt nog för mycket....

annars idag har jag städat, noga. träffade kexet jessica på stan också, vi tänkte att när erik saade är där så lkan vi ju kolla lite på honom. men de stod tydligen fel i tidningen, han spelade 13 och inte 15 som de stod och vi trodde. men pauline såg vi iaf!
fick med mig en tröja från carlings och ett linne från ny hem. tröjan är jag superasnöjd med! (orkar inte ta kort och ladda upp, fel sladdar i datorn..)

i morgon skulle jag ha fixat min tumnagel som varit sönder sen i måndags, men efter lite dåliga nyheter ville jag inte tränga mig på...


låtar som går i REPEAT sen några dagar är
PROMOE - DEKADANSEN
M.I.A ft. TIMBALAND - COME AROUND


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0