6

6e dagen irad änsålänge. och mer ska de bli!
men är redan helt slut, så hur ska detta gå? kanske kommer komma upp i 18-19 dagar i rad. beror på hur de ser ut i veckan på jobbet. haha! men bra med pengar ;) vet ju inte om jag kommer jobba något mer sen.. så jobbar när jag får jobba!

har varit hos morsan i veckan, och ja. de har väl gått bra. gått upp 5 och gått och lagt mig i snitt halv 9 varje kväll. så trött har jag varit!
lånade ju då min lillebrors laptop när jag var där. och där i hade han ju mycket smått och gott. så ble att föra över massor med serier och ladda ner lite filmer till min externa hårddisk (bra att passa på när dom inte har mobilt bredband med gräns som jag själv har....) :)) gillas!

nu ska jag fortsätta lyssna på

PANDORA - DON'T YOU KNOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0