9

tänkte ju bara att jag skulle skriva ett inlägg idag med.
9onde dagen idag på jobbet. börjar kännas i kroppen nu. inga krafter till att göra annat egentligen..
men jag trivs lite iaf, iaf med mina arbetskamrater. vissa är roligare än andra ;)

skulleh a åkt ut till norsholm idag och fått min nagel fixad. som gick av igår på jobbet. eller en är sådär sprucken bara, så närjag kommer emot längen på den så böjs hela naglen + min egna under. gör så åt helvetes kuk ont. aktar mig med att skrika ut dom på jobbet, känns i nte så smart..
MEN, alwin var inne på sjukan igen..
i lördags så hostade han till hårt och sen kunde han inte andas.. dom trodde han hade svalt nåt som dom vände upp och ner på han och alla möjliga grejer. tillslut fick han luft men de va knappt. börjar snart tjuta här igen. för jag blir rädd. det är ändå min lillebror. så hemskt att en 1,5 åring ska behöva utsättas för att inte få någon luft. de vill jags åklart inte att någon ska utsättas för. men någon så liten har ingen aning om vad manska göra eller ta vägen....
så dom åkte ju in till sjuk huset med han. men dom hinttade inget fel. men dom trodde att de kan ha varit någo allergidk reaktiopn.. men nu lutar de mer åt nåt annat...
idag hade han åkt in till sjukan för han har över 40 graders feber och mår jättedåligt.. så nåt dumt är det som är på gång.....


ska iaf lägga mig strax och kolla på vänner.

puss.
i morgon blire jobb igen.
(fick förresten beröm idag igen :D)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men nej. va e de du säger! Stackars liten. krama om Alwin från mig. <3

2010-03-16 @ 22:13:56
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: em

det ska jag göra <3

2010-03-17 @ 17:00:33
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/
Postat av: tessan

usch vad obehagligt!

2010-03-17 @ 17:05:56
URL: http://omtes.devote.se
Postat av: fia

usch va läskigt :( Hur mår han nu?

2010-03-17 @ 19:15:30
URL: http://fiija.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0