bilen är INTE såld

kukturkar. dra åt helvete.
igår fick jag pengar. han fick nyckeln.
idga efter mycket om och men. drig jag från jobbet tidigare. hämtade däcken. jag bestämmer träff halv 5.
vid 5 är han inte där eller dom (dom har ju hela släkten med sig).
men dom kunde int ekomma, han började snacka om lördag. jag ville få de gjort så fort som möjligt. så jag sa nej.
dom kom sen vid typ halv 6?.
(då hade jessica kommit hit också).
så danny, puttte, jessica och jag står där med dom (3 st). lyssnar på när dom pratar turkiska. startar bilen. idioterna hade tydligen varit hät igårkväll och öppnat bakluckan också, som inte går igen nu....
jag blev irreterad efter ett tag och sa,
"blir nåt för annars går jag upp nu"
dom ville inte ha den.

lite senare när dom andra inte va i närheten(mina vänner) så frågar han fult ommhan får den för 500 sdspänn iställlet. HELL NO. det är ju min baby det där.

sen gick jag och jessica upp till mig, laddade för att gå till öb. köpte mig ett våffeljärn. vi gjorde våfflor. men kakao på, tänkte strössla ut inom en pepparkaksforn. skulle gha en dinosaur. som jag misslyckades ganska rejält med. orkar inte lägga upp bild idag.
det såg mest ut som en lång smal bolle. haha!
men jessicas giraff blev snygg!
och eftersom jag inte hade något mjöl kvar, typ. bara lite. men itne enough, så hittade vi på ett eget recept. men de blev bra!
men "chokladvåfflan" fgör vi inte om..

till maten kollade vi på super mario bros super show! hej lite flashback!

men tack för idag älskling!


puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack Själv Babygirl <3

2010-03-25 @ 22:42:18
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0