NoRsHoLm

nu har jag ju faktiskt inte bloggat på 3 dagar. så nu är de dags känner jag.

i fredags jobbade jag! på pappas jobb, jag jobbar då i själva "fabriken" eller vad man ska kalla det. haha.
de är rätt okej ändå, synd bara att jag måste gå upp så jävla tidigt :p ska iaf jobba där MINST 3 veckor framåt.
på kvällen så mötte jag upp svurt, dennis, på olearys och tog några öl, jättekul var det :) där trodde jag sen att kvällen skulle sluta. men icke. jag hängde med han till hans polare, drack lite mer öl. slutade sen med svea med nästan alla. hade iaf jättekul!

igår, så mådde jag piss. hela dagen. men jag fick väl vad jag förtjänade.
orkade iaf gå ner till tempo på dagen, köpte massor saker nu som jag skrev ner att jag behövde.
men kom precis på mig själv att JAG SKA JU FÖRFAN BO HOS MORSAN DEN HÄR VECKAN.... så får väl ta med det mesta som kommer gå ut.. så jävla osmart emelie.
var hos kregert någon timme igårkväll också och kollade på melodifestivlen också. jävlka hora att crucified barbara inte gick vidare! dom var ju bäst av alla! så nu tänker jag inte kolla på det här med.
mådde så jävla illa så åkte sen hem, la mig och kollade på entourage och somnae till det. vid 23tiden kanske. haha. illa.


ska iaf hjälpa henne med att gå ut med hundarna eftersom de blir lite besvärrligt att ta med agnes varje gång.. nicke ska ju liksom på business trip hela veckan.
så tänkpå mig nu varje  morgon vid halv 6! för då är jag vaken och ska gå ut med hundarna!

nej, dags att börja städa. morsan kommer efter halv 4 och hämtar upp mig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0