OI

tänkte skriva ett litet inlägg här innan jag drar mig mot sängen.
jobbade min 19e dag irad idag. känner att min trötthet och slitighet har gått över (tror jag), skulle lätt kunna jobba den här helgen med.
jag tror det är som när man är hungirg. är man hungrig för länge så går ju hungern över efter ett tag.  typ så känns de. nu vill jag inte vara ledig. nu vill jag jobba. vad hände liksom?
menmen, jag har kul på jobbet. har nog skrattat halva dagen idag sammanlagt.

så nu har jag jobb mån-tors till. sen har jag ingen aning om vad som händer. några ttror de blir mer direkt. så får väl hålla mina tummar för det!

jag undrar om min bil står kvar? eller är den sönderslagen? rånad? jaja, de får jag kolla till i morgon..

vad händer i helgen då?
1, jag kommer inte kunna sova länge (är väl för van att gå upp innan 6 nu.
2, om jag sover länge, kommer jag få spring i benen.

lördag - stan med jessica? får se vad hon känner och tycker!
söndag - no idea? fixa min tumnagel står på listan iaf, dne har varit spräckt sen i måndags, inte så kul när man kommer emot den och den böjs, gör så åt helvete ont.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0