sätta-lapp-på-din-rygg-dagen

idag har jag jobbat. som vanligt :)
börjar komma in riktigt bra i jobbet nu, okej. de tär jobbigt och slitit som fan. men det är bra folk jag jobbar med. kommer sakna dom om jag inte får något mer efter måndag..

efter jobbet lekte jag med kregert. vi solade på b-solariumena (drop in), lagade tacos (som jag itne orkar plocka bort) OCH fixade hennes blogg så den är en liten copy of min.
nu har hon åkt och jag sitter här. ska koppla in datorn till tvn och sätta på lite vänner-avsnitt. är på säsong 5 nu. wuhu.

i morgon blir de jobb igen, sista för den här veckan. sen är edt bara måndag kvar :(
efter jobbet ska jag träffa ekis! som är hemma från norge.! ska bli jättekul!


Kommentarer
Postat av: Kregert

den blev jätte fin! tack älskling <3

2010-03-31 @ 22:09:16
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0