JR

igårkväll mötte jag upp brudarna på Jollyrockets. skum kväll? men ändå så trivdes jag! bra musik. kregert och karin. tjejsnack. nyfikna folk som vill veta vad vi tjejer pratar om. dåliga ragg. killen som pratade om att svt play var bättre än 3an och 5an (?!!!!) hahaha. där fick man inte ha en egen åsikt.

roligast var nog killen som kom och tog i hand med oss. sen pekar han på karin och mig, "ni kommer inte härifrån va?" Va? vart kommer jag ifrån då? haha! karin pratar ju ändå skånska!?

- i vilket landskap bor du i?
- östergötland.. ?
(pratade innan om att ja bodde i norrköping.)
- ah då vet jag vart jag ska leta någonstans.
men okej?

ja som sagt. konstig kväll med bra folk.

(cheesecake och öl. gott mrn konstig combination!)


Kommentarer
Postat av: Nathis

Hej Emelie!

Såg att du gärna ville ha converse med amerikanska flaggan. Ville tipsa dig om att de går att beställa via junkyard.se om du vet vilken storlek du ska ha.



Kram kram

2010-05-09 @ 17:33:03
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/
Postat av: Kregert

hahaha! vad säger man om kvällen? men ja den va helk okej ändå ;P



Tack för alla grattis! =)

2010-05-09 @ 19:21:13
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0