söndag

shit va fort den här helgen har gått'! men snacka om att jag har fått mycket gjort :)
i fredags, hängde jag med baby, jessica. vi gled runt lite.
i lördags, 1a maj tåget. barnvakt åt alwin och whilliam. på kvällen blev de lite bilträff och häng.
idag, ikea med särbo. hittade massa saker :))) så jag är nöjd. hann med att tvätta pappsens bil också. fast jag var inte så duktig! hahaha.
nu ikväll ha rjga åkt till morsan. ligger just nu i vardagsrummet på en madrass, med lillebrors laptop, film på tvn.
undrar om jag ska jobba i morgon.. jobbigt att inte veta när han kommer ringa. jobbigt att inte kunna planera nåt liksom...
om jag inte ska jobba, så ska jag träffa jessica. dra till ingelsta antar jag? elller hageby kanske?
jaja
ska stänga av datorn nu!
puss godnatt!

Kommentarer
Postat av: fia

nu får du ta o uppdatera ;)

2010-05-06 @ 20:55:09
URL: http://fiija.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0