sorry

jag har varit ganska dålig med uppdatering.
har iaf bott hos morsan den här veckan.
gått upp vid 5, gått och lagt mig ca 23. ingen bra sömn. usch.
så är lite sliten nu.
men dagen på jobbet idga gick ändå rätt fort. tack.
ska jobba mån och tis också! wöwö.
sitter fortfarande kvar hemma hos mamma. väntar på grillad mat. mums
men de känns som de kan bli sent. är sjukt trött redan nu.
nicke kom hem förut iaf, jag fick mina efterlängtade converse! ett par vita och ett par mönstrade (han hittade inga med amerikanska flaggan...) men jag är glad ändå!
har packat ihop mina grejor nu iaf så det bara är att åka sen.
hej jag kommer somna som en stock ikväll...'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0