there is a light that never goes out

nyss hemkommen från max. träffade jessica där över en nattmat (typ nattmat iaf).
cyklade järnet hem. uppförsbacke 80% av hemvägen. usch va ont i halsen jag fick av det.

igårkväll så drog jag och jocke till trägårn. blev några öl. sen vidare till highlander inn. som vi kallar hörnet från och med igår.
mycket rolig kväll! tack jocke! måste göras om fler gånger :)

idag har jag inte alls mått bra, kom hem vid 10 i morse. sov till 2. sen vare upp och duscha, göra sig iordning. ner till stan en snabbis med kregert för sista-minuten-köpa-present-till-mamma-på-mors-dag.
träffa familjen, käka middag på la uva, blev hemskjutsad. helt död och slut i kroppen.
tur att jessica hörde av sig ikväll, annars hade jag fått spring i benen och gjort något dumt.


just nu skulle jag behöva lite massage. men i så fall måste den som gört akta mina osynliga blåmärken.


Kommentarer
Postat av: tes

nej, jag använder photoscape :)

2010-05-31 @ 12:08:12
URL: http://omtes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0