Maj 8, 2010

sitter här och väntar på slöfia!
vi sa en timme, de har gått en timme nu :p, för en gångs skull är jag klar först!


har jobbat hela veckan som varit förresten. och social och uttråkad som jag blir där så pratar jag på som om de vore the last day of my life.
så jag tror alla hatar mig, dom skojar om att de ska bli så skönt utan mig. eller dom skojade, nu ska jag ju få jobba mån och tis ;) SUCKS TO BE YOU!!!!


UPD.
precis hemkommen från ingelsta.
mat fick jag med mig hem. köpte mig också en ny bra sminkväska från MIST. sen ltie smågrejer på kicks :)))
så snart ska jag fixa med det. men först ska jag rensa kylen och frysen och in med ny mat!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Kregert

hur kändes de att va klar först? :)

2010-05-09 @ 01:11:22
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: em

jävligt bra faktiskt ;)

men ni tog ju igen de igårkväll igen ändå, haha!

2010-05-09 @ 13:12:43
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0