YOUR PLACE IN THE DIRT

igår var de en rätt bra dag.
träffade jessica. vi gled omkring lite, jag shoppade upp mina pengar på smink från MIST. deras grejer är <3
vi köpte oss också långa ballonger man kan göra hundar av. så det roades vi av i över en timma. haha! men fina blev dom, pudlar, hundar, en kanin som hängt sig, mus som inte såg ut som en mus?. vi hade tillslut en hel farm med djur i bilen.

efter de fgick jag åka hem. jessica och henke skulle käka..

men natten tillbringades ändå inte hemma ;) haha!


tessan ringde förut också,. vi måste bättra oss på de där tycker jag!
men en timme i telefon med henne gjrode dagen mycket bättre och vi har nog uppdaterat oss lite nu iaf :)
puss


Kommentarer
Postat av: Sophie

Låter som du hade en bra dag! :D

2010-05-14 @ 20:30:24
URL: http://sophiecollins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0